Selfie Çeken Şehzadenin Telefonu Kırıldı
Son Dakika Logo
10.05.2015 02:53
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Selfie Çeken Şehzadenin Telefonu Kırıldı

Amasya'da belediye tarafından Yeşilırmak kenarına yaptırılan, selfie çeken şehzade heykelinin elindeki telefon kırıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (17)

  • gemicikli şehzade gemicikli şehzade:
    . . . şehzadenin gemiciği de var mı acaba. . . 9 2 Yanıtla
  • Osmanlı Torunu Osmanlı Torunu:
    o şehzade bu heykeli yaptıranı görseydi yüzüne tükürürdü 10 0 Yanıtla
  • milli ittifak milli ittifak:
    bu heykeli yapan aşağılıklar atalarımıza siyonist oyunu kurmuştur heykeli yapanları lanetliyorum atalarımızın pisliklerin eğlencesi oılmasına müsade etmeyeceğiz 8 2 Yanıtla
  • Cock fighter Cock fighter:
    Fırsatım yok, olsa kaçıcam bu ülkeden. 10 0 Yanıtla
  • AKP gençlik AKP gençlik:
    Bunun mantığını anlamadım ben? Koyun olmaktan kurtulun artık ne şehzadesi ne selfiesi ya? Koyunlar. Ben kurtuldum sizde kurtulun. Oylar Atatürk'ün partisine! Oylar CHPYE! 2 6 Yanıtla
  • H H:
    Yemin ediyom kahkaha attım çok bile dayandı :))) 6 0 Yanıtla
  • Mr o Mr o:
    Kediler yemiştir 4 2 Yanıtla
  • Haydar Haydar Haydar Haydar :
    Didem kim, kimin kızı? 3 2 Yanıtla
  • abuzer kadayıf abuzer kadayıf:
    Sehzade sehrine yakısmamıs mezajları bayıyor . O devirde telefon vardıda sehzade kullanmadı adamlar mal mulk san sohret zenginlik içinde yasamıs kasmayın telefon o zamanda olsaydı seficibaşları da olurdu sehzadelirin 2 2 Yanıtla
  • Dagdakı cobane Dagdakı cobane:
    Bu görüntü atalarımıza resmen hakarettir 3 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement