Amasya'da belediye tarafından Yeşilırmak kenarına yaptırılan, selfie çeken şehzade heykelinin elindeki telefon kırıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (17)
gemicikli şehzade:
. . . şehzadenin gemiciği de var mı acaba. . . 92Yanıtla
Osmanlı Torunu:
o şehzade bu heykeli yaptıranı görseydi yüzüne tükürürdü100Yanıtla
milli ittifak:
bu heykeli yapan aşağılıklar atalarımıza siyonist oyunu kurmuştur heykeli yapanları lanetliyorum atalarımızın pisliklerin eğlencesi oılmasına müsade etmeyeceğiz82Yanıtla
Cock fighter:
Fırsatım yok, olsa kaçıcam bu ülkeden. 100Yanıtla
AKP gençlik:
Bunun mantığını anlamadım ben? Koyun olmaktan kurtulun artık ne şehzadesi ne selfiesi ya? Koyunlar. Ben kurtuldum sizde kurtulun. Oylar Atatürk'ün partisine! Oylar CHPYE!26Yanıtla
H:
Yemin ediyom kahkaha attım çok bile dayandı :)))60Yanıtla
Mr o:
Kediler yemiştir42Yanıtla
Haydar Haydar :
Didem kim, kimin kızı?32Yanıtla
abuzer kadayıf:
Sehzade sehrine yakısmamıs mezajları bayıyor . O devirde telefon vardıda sehzade kullanmadı adamlar mal mulk san sohret zenginlik içinde yasamıs kasmayın telefon o zamanda olsaydı seficibaşları da olurdu sehzadelirin22Yanıtla
Dagdakı cobane:
Bu görüntü atalarımıza resmen hakarettir31Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (17)