PKK'lılar Nusaybin - Midyat Karayolunda 2 Araç Yaktı
Mardin'in Subaşı yolunda yol kesen bir grup PKK'lı, durdurdukları bir TIR ile bir kamyonu, sürücülerini indirdikten sonra ateşe verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (35)
doğudaki olayları yaşayan biri olarak :
kürk kardeşlerime sesleniyorum bakın görün işte neler yapıyorlar insanların ekmek teknesini yakıyorlar hangi polis hangi asker bunları yapıyor Yazıktır günahtır eline taşı alan molotofu alan silahı alan polise askere saldırıyor gecenin bir yarısında Lojmanları roket atıyorlar orda yaşayan insanlar korkmuyorum çoçukları var. polis asker gecenin bir yarısında size saldırsa taş atsa evinize roket atsa siz ne hissedersiniz o Çoçuklarınızı göz önünde bulundurun bakalım neler yaşarsınız yapmayın bu oyuna gelmeyin birlik beraberlik varken bu savaş niye...658Yanıtla
Mardin halkına yapılan zulüm:
Memleketin içine ettiniz .Allah sizide örgütünüzünde belasını versin .Güzelim memleketi ne hale getirdiler .5213Yanıtla
Tc:
Batıda her yeri parsellemiş kürtler iş yaptırtmayalım bizde onlara öyle yapalım madem öyle3712Yanıtla
Cnn:
Asker tirlarin icine saklanim pusu atar yakinda hainlere..208Yanıtla
Sivricede kalekol yok muydu ya yada beyazsu mevkinde karakol vardı.Vay be beyaz suda az mı alabalık yedik. Şimdi pkklılar araç mı yakar olmuş232Yanıtla
Dede:
Kalleş bunlar112Yanıtla
Tamam:
Yav böyle haberleri kaçan pkk lı lar için operasyon başladı diye bitirmeyin pkklilar pustluklarini yaptı kaçtı deyin111Yanıtla
ne alaka:
emniyete müdürlüğünde asker ne alaka50Yanıtla
Sol-Mardin:
satilmis faşist04Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (35)