Ayşe Begüm Onbaşı: "Türkiye adına ilk defa dünya oyunlarında yer alacağız"
Aerobik cimnastik dünya şampiyonu Ayşe Begüm Onbaşı, "Önümüzdeki sene hem dünya şampiyonası hem de dünya oyunları var. Türkiye adına ilk defa dünya oyunlarına katılan sporcular olarak Amerika'ya gidiyoruz" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?