Az Alkmaar Teknik Direktörü Van Den Brom: "Oyuncularımla Gurur Duyuyorum"
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - AZ Alkmaar Teknik Direktörü John van den Brom'un açıklamaları Maçın ardından- AZ Alkmaar Teknik Direktörü Van den Brom: "Oyuncularımla gurur duyuyorum" AZ Alkmaar Teknik Direktörü John van den Brom, UEFA Avrupa Ligi 3. ön eleme turu ilk maçında Medipol Başakşehir karşısında aldıkları 2-0 galibiyetle ilgili yaptığı açıklamada, oyuncularıyla gurur duyduğunu söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?