Az Alkmaar Teknik Direktörü Van Den Brom: "Oyuncularımla Gurur Duyuyorum"
Son Dakika Logo
31.07.2015 12:04
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Az Alkmaar Teknik Direktörü Van Den Brom: "Oyuncularımla Gurur Duyuyorum"

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - AZ Alkmaar Teknik Direktörü John van den Brom'un açıklamaları Maçın ardından- AZ Alkmaar Teknik Direktörü Van den Brom: "Oyuncularımla gurur duyuyorum" AZ Alkmaar Teknik Direktörü John van den Brom, UEFA Avrupa Ligi 3. ön eleme turu ilk maçında Medipol Başakşehir karşısında aldıkları 2-0 galibiyetle ilgili yaptığı açıklamada, oyuncularıyla gurur duyduğunu söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement