Köpek, 350 Bin TL'ye Evini Satıp Sokakta Yaşamaya Başlayan ve Ölü Bulunan Sahibinin Başında Bekledi
Son Dakika Logo
19.10.2018 01:05
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Köpek, 350 Bin TL'ye Evini Satıp Sokakta Yaşamaya Başlayan ve Ölü Bulunan Sahibinin Başında Bekledi

Zonguldak'da evini yaklaşık 350 bin liraya satıp, sokakta yaşamaya başlayan emekli vatandaş, boş arazideki koltukta ölü bulundu. Öte yandan sahibi olduğu köpek, başında saatlerce bekledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (13)

  • TUNÇ06 TUNÇ06:
    miras köpege kalmalı diğer köpeklere değil.. 23 0 Yanıtla
  • Aslı Aslı:
    Eşsiz rezil bir hayat o da kısa sürüyor.. Eşlerinizin kıymetini bilin 10 3 Yanıtla
    umutsuz06 umutsuz06:
    Kadınlarda durum şu param bitti karım gitti.para varsa huzur var para biterse herşey biter 0 0
  • Baki Baki:
    Neler yasadigini bilmeden bazılari yine her zaman yaptiklari yobazliklarini yine subminalde olsa sirf içki lafi gectigi icin kusmuşlar.insanin ne yasayacagi belli olmaz.yaten bu tür yazanlarin yaşadigida soylenemez.papagan gibi sahiplerinin öğrettiklerini tekrarlar dururlar.yada pavlovun denek leri gibi.bazı konular gecince ziplayıp dururlar. 6 3 Yanıtla
  • ali ali:
    köpeğin yerinde kesi olsa sahibini yemişti 2 6 Yanıtla
  • umutsuz06 umutsuz06:
    Vay be köpek ne kadar sadık değil mi bu arada 350 bine satıp sokakta yaşamak normal değil alkol bağımlılığıda kötü sanırım ayrılmış felan bir ton olay geçmiş başından bir köpeği kalmış yanında 8 0 Yanıtla
  • Quadro Quadro:
    Rabbim rızası üzere yaşamayı nasip etsin, insan kainatın en değerli varlığıyken kendi eliyle ne kadar da değersizleştiriyor. 6 1 Yanıtla
  • arka sokaklar arka sokaklar:
    son fotograf ortadaki adam rıza babaya benziyor ? 7 0 Yanıtla
  • Sezor34 Sezor34 :
    Allah o köpek ten razı olsun allahım sen ne büyüksün 6 0 Yanıtla
  • KAHİN KAHİN:
    MÜİMSİZ....BENCE ÖYLE DEĞİL!! ALKOL BAĞIMLILARINI İYİ TANIRIM GENELDE ALKOL BAĞIMLILARININ BİR ÇOĞUNUN SAĞLIKLI BİR İŞİ OLMAZ BU YÜZDEN İLK FIRSATTA İÇMEK İSTERLER BUNUN İÇİNDE NAKİTE İHTİYAÇ DUYARLAR YADA BİR SÜRÜ BORCA GİRERLER BUDA ONLARDA AŞIRI SİTRES YAPAR, BU YÜZDEN TAŞINMAZI SATIP NAKİTE ÇEVİRİRİM BANKAYA ATAR FAİZİ YER BOL BOL DA İÇERİM DÜŞÜNCESİ VARDIR HEPSİNDE KİMİLERİ ÇARESİZLİKTEN KENDİ İÇKİSİNİ KENDİ YAPAR VE GEREKEN KİMYASALI GÖZ KARARI KOYDUKLARI İÇİN HAYATLARINI KAYBEDERLER... 2 2 Yanıtla
  • URFALI SUAT URFALI SUAT:
    köpeğine ve adama üzüldüm 2 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement