KOVİD-19 HASTALARI YAŞADIKLARINI ANLATIYOR - "Binlerce iğne ciğerinize batırıyormuş gibi hisle karşılaşıyorsunuz"
Samsun Sağlık Müdürlüğüne bağlı Gazi Devlet Hastanesinde görevli Opr. Dr. Mustafa Suat Bolat, 45 gün yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedavisi gördükten sonra sağlığına kavuşarak, yeniden hasta kabulüne başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?