Türkiye'de Akaryakıt Fiyatlarının Neden Ucuzlamadığı Belli Oldu
Son Dakika Logo
01.12.2014 11:29
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Türkiye'de Akaryakıt Fiyatlarının Neden Ucuzlamadığı Belli Oldu

Petrol fiyatları son 5 yılın en kötü günlerini yaşıyor. Peki petrol fiyatları bu kadar düşüş yaşarken neden Türkiye'de akaryakıt fiyatları düşmüyor? İşte yanıtı... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (13)

  • Sait Mevlüt Sait Mevlüt:
    Verdiğim yüksek vergilerle dikilen o saraylarda oturmak nasip olmasın inşallah. 24 4 Yanıtla
  • by meçhul by meçhul:
    devlet milletin anasını ağlatmışda milletin haberi yok 25 2 Yanıtla
  • çelişki çelişki:
    zam geldi mi en erken bize yansıtırlar, , ama indirim oldumu 40 tane engel çıkar??? hükümetimizin vatandaşına ne olarak gördüğünün bir göstergesi. . . 23 0 Yanıtla
  • Ali gel Ali gel:
    Su saray yapti onun parasini nerden cikaracak diyen cahil arkadasa diyorum okusun. Krali gelse 5 sene oturur orda onun icin biraz bilgi sahibi olmadan yorum yapma. Babasinin tapulu mali deil yani alip gidemeyecek. Yarin chp'li gelir obur gun mhp'li vs vs cahillik pacanizdan akiyor. 4 19 Yanıtla
  • serkan serkan:
    Arkadaşlar, bu işe sadece sitem ediyoruz ama icraat yok ben, şuan itibariyle, 8 ARALIKTA 1 GÜN KONTAK KAPATMA EYLEMİNİ BAŞLATIYORUM. şahsen bu gün de aracımı kullanmıcam ve bu güne kadar da aracıma bir duyuru asıcam. hep 1 araçla bişi olmaz dedik durduk. bu gün 1 yarın 10 sonra 100 ve 1000 ler. 8 Arlık araçsız 1 gün için desteklerinizi bekliyorum 20 1 Yanıtla
  • dogubay dogubay:
    Başka ülkelerde devlet halkı için çalışır. bizde de bizi dürtmeye çalışır 16 1 Yanıtla
  • saray saray:
    o kadar saray yaptı biyerden ödetecek hasbam 14 2 Yanıtla
  • İNFERNO İNFERNO:
    TOPLUMLAR HAKKETTİĞİ GİBİ YÖNETİLİR. . BEN ŞAHSEN HİÇ ÜZÜLMÜYORUM. BİZİM GİBİ SÜRÜYE NE YAPSALAR AZ. BUNLARIN HEPSİ BİZE MÜSTAHAK. BUGÜN SEÇİM OLSA MEYDANLAR YİNE DOLAR YİNE AKP SESLERİ GÖK KUBBEYİ SALLAR. SÖZÜN ÖZÜ KENDİ DÜŞEN AĞLAMAZ. . 13 2 Yanıtla
  • poyraz poyraz:
    Bunlar yakiti indirse buseferde araç vergisine zam yaparlar yani biii şekilde .... 14 0 Yanıtla
  • musty musty:
    kaldırırken kaldırıyonuzda indirirken neden indiremiyonuz 14 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement