17 günlük kısıtlama başladı, Uşak'ta sokaklar boş kaldı
17 günlük kısıtlama başladı, Uşak'ta sokaklar boş kaldı Korona virüs tedbirleri kapsamında yurt genelinde uygulanacak olan 17 gün sokağa çıkma kısıtlaması saat 19.00 itibariyle başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?