Motosikletiyle Dükkana Daldı, "Yabancı Değilim Ağabey" Dedi
Son Dakika Logo
28.01.2019 10:32
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Motosikletiyle Dükkana Daldı, "Yabancı Değilim Ağabey" Dedi

Motosikletiyle dükkana dalan sürücü yaşanan kazayı, "Yabancı değilim ağabey" diyerek açıkladı. Sürücünün dükkana dalma anı ve şaşırtan açıklaması kameralara yansıdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (2)

  • Dükkan sahibi Dükkan sahibi:
    Ha o zaman aynen dalmaya devam et, sorun yok kardes. 3 0 Yanıtla
  • CK CK:
    Fıkra lan o , ferrariye arkadan çarpıp özür diliyor, 2 3 defa daha oluyor, en sonunda adam arabadan inince benim abi yabancı değil devam et diyor... 2 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement