Bursa'da eşini önce ölümle tehdit etti, sonra bıçakla saldırdı
Bursa'da boşanma aşamasında olduğu eşi tarafından evinin önünde bıçaklı saldırıya uğrayan ve darp edilen kadın 'ölmek istemiyorum' diyerek gözyaşı döktü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?