Embriyosu İki Hastane Arasında Kaybolan Kadın Konuştu: "2 Yıldır, Embriyolarımın Ne Olduğunun...
Son Dakika Logo
06.01.2018 11:28
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Embriyosu İki Hastane Arasında Kaybolan Kadın Konuştu: "2 Yıldır, Embriyolarımın Ne Olduğunun...

Embriyosu iki hastane arasında kaybolan kadın konuştu: "2 yıldır, embriyolarımın ne olduğunun cevabını bulamıyorum" "Ben hala psikolojik olarak tedavi görüyorum" Hastanede embriyosu kaybolduİSTANBUL - Çocuk sahibi olma hayalini iki hastane arasında embriyolarının kaybolması ile erteleyen Ö. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement