Embriyosu İki Hastane Arasında Kaybolan Kadın Konuştu: "2 Yıldır, Embriyolarımın Ne Olduğunun...
Embriyosu iki hastane arasında kaybolan kadın konuştu: "2 yıldır, embriyolarımın ne olduğunun cevabını bulamıyorum" "Ben hala psikolojik olarak tedavi görüyorum" Hastanede embriyosu kaybolduİSTANBUL - Çocuk sahibi olma hayalini iki hastane arasında embriyolarının kaybolması ile erteleyen Ö. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?