Danimarka'da Peçe Yasağı Yürürlüğe Girdi
Son Dakika Logo
01.08.2018 10:41
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Danimarka'da Peçe Yasağı Yürürlüğe Girdi

Danimarka hükümeti, ülkenin laik ve demokratik değerlerini korumak için aldığını söylediği peçe yasağı kararını bugün itibariyle yürürlüğe koyarken, bazı kadın grupları da bu kararı protesto etmek için gösteriler düzenlemeye hazırlanıyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (21)

  • TUNÇ06 TUNÇ06:
    uygulama güzel bu peçe yüzün den kadınlar D vitamini alamıyorlar ve hasta oluyorlar sağlıklı düşünemiyorlar diye düşünüyorum. 20 9 Yanıtla
    TUNÇ06 TUNÇ06:
    KEREM denen mahlukat yazı iyi oku hem de beyninle ben ne anlatmışım sen ne yazıyorsun...falakaya senin gibileri yatırmak gerek ama devir eski devir değil gözünüzü açın yazdıgın klafye bile avrupalının malı .Yazıyı iyi oku tabiğ okuman varsa.Tüm insanların D vitamine ihtiyacı vardır onuda güneşten alırlar sen de eksik galiba güneşe çık biraz gözün aklın açılsın. 0 1
  • candost candost:
    traji komik bir konu.. ama nedense bu peçeli hanımlarımızın hic birisi islami bir ulkede yaşamak istemiyor hepsi avrupada.. huzur islamda derler ama huzuru hristyan ve ateist ulkelerde ararlar.. gulermisin ağlarmısın.. peçeni giymek istiyorsan git iranda yaşa yada ulkene geri dön.. danimarka parlementosunu tebrik ediyorum. 20 8 Yanıtla
  • CENGIZHAN CENGIZHAN:
    NASIL Kİ DANİMARKALI BİR KADIN AUDİ ARABİSTAN A GİDİP KENDİ ULKESİNDEKİ GİBİ AÇIK GEZEMİYORSA. AYNI DURUM ORDAN GELEN İÇİNDE GEÇERLİ NEDEN ZORNUZA GİDİYOR TEPKİ GOSTERİYORSUNUZ Kİ .OLMASİ GEREKEN BU 23 5 Yanıtla
  • ZBSERKAN ZBSERKAN:
    DARISI BİZİM BAŞIMIZA 9 11 Yanıtla
  • bremen zafer bremen zafer:
    madem pece takacaksiniz beden arap ülkelerinde yasamiyorsunuz afganistan suriye arabisdan bakin buralari müslüman ülke neden burlara gidip yasamiyorsunuz bu ülkelerde pece serbest 17 1 Yanıtla
  • ŞÖYLEMEDEN OLMAZ ŞÖYLEMEDEN OLMAZ:
    Peçe her neyse giyenler Avrupa ülkelerinde işleri ne gitsinler yobaz Arap ülkesine.Nedenmi Hırstiyan Dinini tanımazlar saygı göstermezler ,kendi Dininde olmuyana Gavur derler Ama ne hikmetse bu yobazlar her kes Avrupada yaşamak istiyor.Ya yeterince dünya kirlendi bari siz biraz çevreyi kirletmeyin.Ter kokunuzda lağam gibi kokuyorsunuz bu sıcak günlerde .midem tutmuyorki yanınızda geçeyim 14 4 Yanıtla
  • 9.köy 9.köy :
    Ninja gibi giyinmek nerden çıktı? Din falan değil soytarılık. . 10 3 Yanıtla
  • CENGIZHAN CENGIZHAN:
    NASIL Kİ DANİMARKALI BİR KADIN AUDİ ARABİSTAN A GİDİP KENDİ ULKESİNDEKİ GİBİ AÇIK GEZEMİYORSA. AYNI DURUM ORDAN GELEN İÇİNDE GEÇERLİ NEDEN ZORNUZA GİDİYOR TEPKİ GOSTERİYORSUNUZ Kİ .OLMASİ GEREKEN BU 10 3 Yanıtla
  • CENGIZHAN CENGIZHAN:
    NASIL Kİ DANİMARKALI BİR KADIN AUDİ ARABİSTAN A GİDİP KENDİ ULKESİNDEKİ GİBİ AÇIK GEZEMİYORSA. AYNI DURUM ORDAN GELEN İÇİNDE GEÇERLİ NEDEN ZORNUZA GİDİYOR TEPKİ GOSTERİYORSUNUZ Kİ .OLMASİ GEREKEN BU 8 4 Yanıtla
  • CENGIZHAN CENGIZHAN:
    NASIL Kİ DANİMARKALI BİR KADIN AUDİ ARABİSTAN A GİDİP KENDİ ULKESİNDEKİ GİBİ AÇIK GEZEMİYORSA. AYNI DURUM ORDAN GELEN İÇİNDE GEÇERLİ NEDEN ZORNUZA GİDİYOR TEPKİ GOSTERİYORSUNUZ Kİ .OLMASİ GEREKEN BU 8 4 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement