Özledikleri lezzetlere yeniden kavuştular
Özledikleri lezzetlere yeniden kavuştular Giresun'da kavurması ve kuru fasulyesi ile yol üstü lezzet durakları arasında yer alan işletme korona virüs önlemlerinin ardından tekrar vatandaşların uğrak noktası olmaya başladı Tüm yurtta olduğu gibi 1 Haziran'dan itibaren Giresun'da da yaklaşık üç... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?