Jeotermal Geri Dönüşüm Suyu ile Isıtılan Serada Çilek Üretimine Başlandı
Son Dakika Logo
27.11.2017 12:41
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Jeotermal Geri Dönüşüm Suyu ile Isıtılan Serada Çilek Üretimine Başlandı

Jeotermal geri dönüşüm suyu ile ısıtılan serada çilek üretimine başlandı Kış ortasında yaz mevsiminin en güzel meyvesini üretmeyi başardı Topraksız tarım uygulaması ile üretilen çilekler aroması ve kokusu ile de damaklarda eşsiz bir tat bırakıyorAFYONKARAHİSAR - Afyonkarahisar'ın Sandıklı... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement