Jeotermal Geri Dönüşüm Suyu ile Isıtılan Serada Çilek Üretimine Başlandı
Jeotermal geri dönüşüm suyu ile ısıtılan serada çilek üretimine başlandı Kış ortasında yaz mevsiminin en güzel meyvesini üretmeyi başardı Topraksız tarım uygulaması ile üretilen çilekler aroması ve kokusu ile de damaklarda eşsiz bir tat bırakıyorAFYONKARAHİSAR - Afyonkarahisar'ın Sandıklı... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?