Oğluna verdiği cep telefonu çalınan kadına, çağırdığı polisler 3 bin lira ceza kesti
Son Dakika Logo
01.05.2020 03:16
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Oğluna verdiği cep telefonu çalınan kadına, çağırdığı polisler 3 bin lira ceza kesti

Antalya'da oynaması için oğluna verdiği telefonun çalındığı öğrenen kadın durumu polise bildirdi. İhbar üzerine olay yerine gelen polis ekipleri, anneye yürüyüş mesafesi dışında kalan alışveriş alanına geldiği gerekçesiyle 3 bin 150 TL para cezası kesti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (36)

  • ha iş ha iş:
    devlete para lazım abla ceza kesmeden olurmu 51 24 Yanıtla
    Ml Ml:
    Kural varsa uyacaksın, kurala uymayınca yediğin cezaya ağlamayacaksın. 32 15
  • murat murat:
    TRAFİK CEZASINA RAHMET OKUTUYOR BU COVİD 19. BİZİM POLİSLERDE MAŞALLAHI VAR CEZA KESMEK İÇİN BAHANE ARIYOR. 31 19 Yanıtla
    Asa Asa:
    Cebine mi atıyorlar? İşlerini yapmasınlar mı? Bizim millet cezadan anlar 16 22
    Marko Marko:
    Inş sende mecburi çıkarsın sende ceza yersin burdan seni görür yorum yapariz 3 4
    kusursuz kusursuz:
    kurallara uy, ceza yeme. 4 1
    Zirto Zirto:
    Kesilen cezalardan pay aliyorlar da onun icin 1 4
  • Tarkan Tarkan:
    Madem kanun var o polis memurunun ŞAPKASİ nerede. Yönetmeliği hiçe sayan memur hakkında idari işlem yapılsın. 13 8 Yanıtla
    kantar kantar:
    belki çocuk çıkarmasını istemiştir çocuklara şirin görünmek içindir.kanun her yerde. 4 3
  • Kılıc Kılıc:
    Ee 1000 tlik yardım nası ödenecek başka devlet kasasındanmı versin yani 12 9 Yanıtla
    Çıkmasın dışarı Çıkmasın dışarı :
    Devletmi çıkarttı. Sende çık yiyorsa 10 3
  • .... ....:
    65 yaş üstü ve 20 yaş altı insanlara ceza deyince koşarak evlerine gidiyorlar. Yoksa laf dinlemiyorlar. Birincisi bu bayan 20 yaş altı çocuğu dışarı çıkarmış, ikincisi market zaruri ihtiyaçlar için yarım gün açık ve araç kullanmak yasak. Ayrıca saçma sapan yorum yapan arkadaşlar kesilen bu cezaların bir kuruşu bile polisin cebine girmiyor. Ceza yazmazsan da insanlar kurallara uymuyor. Kurallara uyan insanların suçu ne o zaman. Herkes bu kurallara uyacak. Başka türlü bir çözüm yok. 13 7 Yanıtla
  • Tabi Tabi:
    Uyarıda bulunsaydınız kadın zaten muhtac kaldıgı ıcın sızı cagarmıs 14 4 Yanıtla
    ruzgar ruzgar:
    devlet,n paraya ıhtiyacı var malum 5 10
  • Hadi Bakalım Hadi Bakalım:
    trajikomedik durum Allahtan çocuğa da 3150 tl yazmamışlar! çünkü esas suç -20 yaş sokağa çıkma yasağı (belki de öyledir haber değişik gelmiştir) 16 2 Yanıtla
  • KADİR KADİR:
    DEVLET 1 MAYIS YÜRÜYÜŞÜNE ÇIKANLARA NİYE YAZMIYOR.BU SINIF AYRILIĞI NE ZAMAN BİTECEK 11 4 Yanıtla
  • Azad Azad :
    Varma dunyada ornegi var nerde hindustanda. Cinde. Yani dorduncu dunya ulkelerinde. Yazik ki ne yaZik halkimiza 3 10 Yanıtla
    Az At Az At:
    Doğru söylüyorsun Çin de döve döve milleti karantinaya alıyolardı senin gibilere öyle muamele etmek lazım Çini de dördüncü dünya ülkesi yapman kültür seviyeni apaçık ortaya koymuş tebrikler 6 0
  • Fakir oğlu fakir Fakir oğlu fakir:
    Şuana kadar 1 milyar ceza kesildi ey müminler hepsi sizin için başka birşeyden değil 2 9 Yanıtla
    nadi nadi:
    ceza yiyenler müminmi oluyor ? 6 2
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement