Galatasaray, Onyekuru İçin Kiralama Bedeli Ödemeyecek
Son Dakika Logo
09.07.2018 11:45
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Galatasaray, Onyekuru İçin Kiralama Bedeli Ödemeyecek

Galatasaray, Everton'dan kiraladığı Onyekuru için İngiliz ekibine kiralama bedeli ödemeyecek. Nijeryalı futbolcu, Galatasaray'dan 2 milyon euro kazanacak. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (10)

  • Ankara06 Ankara06:
    bundan bir halt olacağını sanmam adamlar kiralama bedeli bile istememiş.Eupende uçuyordu demekki küçük takım topçusu 1 8 Yanıtla
  • GS 2 GS 2:
    Fatih Hoca işini biliyor belli ki hızlı ve süratlı bir takım kuracak 8 0 Yanıtla
  • Gs Gs:
    Siz harbiden anlamıyorsunuz adam bedelsiz kiralandı . Öteki kiralamalara hem kulübe hemde oyunca para ödeniyordu bence akıllı bi transfer 7 0 Yanıtla
  • Gogo Gogo:
    Gecen sezon andarlette 500 euro oynayan topcuya 2 milyon euro veryoraun aon bwlcikadan daha büyük kulup diyorsun kimse türk takımına büyük oldu için gelmez mugdat bile akhisarda 500 bin tl oynarken 2 milyon tl gs geldi ga cok büyükse akhisarda 500 oynucama gs 250 oynuyum deseydi 5 1 Yanıtla
  • siggnore siggnore:
    Bruma ve Rosrges e alınır mı diye burun kıvıranlar şimdi Rodrigez satılması diye yönetime bakıyor, bu adamda o kalite var sabredersek olacaktırda, İmparator onu güzelce işler işleyecek güce sahip, bu transfer sanırım Rodriges in satışı için gerekli zein hazırlıyorlar onun göstergesidir. Hay allahımya Ülkedeki Asgari ücretle kıyaslıyorlar ya... ne gerzekler var la bu memlekette... Yukarıda bir kardaşimin dediği gibi YETENEK MESELESİ... 5 0 Yanıtla
  • Hoppalaaa Hoppalaaa:
    Sudan ucuzmu kardes siz bu parayi ucuz gorutorsaniz sizin ufkunuz bayagi genis bu adam kiralik ve 2 milyon euro deli para yani sen makara yapiyorsun bence 3 2 Yanıtla
  • Sedat Sedat:
    Beyler fenerbahçeliyim ama içiniz rahat olsun güzel transfer yaptınız belçika da 2 sezonda 35 golü var bu çocuğun 3 0 Yanıtla
  • Yönetici Yönetici :
    Pazarlıklar tamam oyuncuya 1 milyon Euro vericez arkadaşlar her habere itibar etmeyin .! 2 0 Yanıtla
  • gs1905 gs1905:
    Buraya yorum yazanlar tarık çamdala 1.5 verilirken hoşunuzamı gidiyor bu adam oynayacak hiç yoktan.. 2 0 Yanıtla
  • Cimbomum Cimbomum:
    Çok yetenekli çok süratli çok teknik abi şampiyonlar ligi gelsin 2 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement