Danimarka Parlamentosu F16'ların Gönderilmesini Oylayamadı
Son Dakika Logo
02.10.2014 02:46
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Danimarka Parlamentosu F16'ların Gönderilmesini Oylayamadı

Danimarka Parlamentosunda, IŞİD'i yok etmek için kurulan koalisyona destek vermek amacıyla 7 F16 savaş uçağı gönderilmesi önerisi, tartışmalar nedeniyle oylanamadı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (4)

  • ebu talha ebu talha:
    tüm dünya kafirleri toplansa hepsi bir birine yardım etse müminler için Allahın dilemesinden başka hiç birşey yapamazlar bunu bütün dünya kafirleri böyle bilmeliÂl-i İmrân111- Onlar size hiçbir zarar veremezler, olsa olsa incitirler. Sizinle savaşacak olurlarsa, arkalarını dönüp kaçarlar. Kendilerine yardım eden de bulunmaz. el-Enfâl: 17- Siz savaşta onları kendi kuvvetinizle öldürmediniz, lâkin ALLÂH öldürdü (Ey Resûlüm) Attığın vakit sen atmadın, lâkin ALLÂH attı. Ve bunu, ALLÂH mü’minleri güzel bir imtihana tâbi’ tutmak için yaptı. Şüphesiz ki ALLÂH hakkıyla işitir ve bilir. 2 3 Yanıtla
  • VATAN VATAN:
    DANİMARKA GEÇENLERDE AÇIKLAMA YAPIYORDU. TÜRKİYE TÜRKİYE İŞİT KONUSUNDA KÖŞEYE SIKIŞTI. ESİRLER DE SALINIVERDİ. ARTIK NEYİ BAHANE EDECEK DİYE. BİR DE UTANMADAN BİZDEKİ SURİYELİLERİDE TÜRKİYEYE VERELİM DİYE ADİCE TEKLİFTE BULUNUYORDU. NE OLDU DEMEKKİ SİZİN YARINIZ DESTEKLİYOR İŞİDİ Kİ ONDAN ONAYLANMADI UÇAK GÖNDERİMİNİZ. Ş. . . . . R. . . . F. . . . . Z NE OLACAK. TÜRKÜN TÜRKTEN BAŞKA DOSTU YOKTUR. . . 2 1 Yanıtla
  • ebumusab ebumusab:
    el-Enfâl:19- Ey müşrikler! Siz zafer mi istiyordunuz?İşte zafer geldi! Siz mü’minlere hücûmdan vazgeçerseniz bu, sizin için daha iyi olur; yok döner yine savaşa başlarsanız, Biz de başlarız! Askeriniz çok da olsa size hiç fayda vermez, çünkü ALLÂH mü’minlerle beraberdir. el-Enfâl:39- Dünyada fitne kalmayıp din, tamamen ALLÂH’ın dini oluncaya kadar onlarla savaşın. Eğer fitneden vazgeçerlerse, onları bırakın. ALLÂH zâten onların yaptıklarını hakkıyla görmektedir. 3 0 Yanıtla
  • vatandaş vatandaş:
    adamlar uçak göndermiyor biz asker göndereceğiz. aptal milletiz vesselam 0 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement