Koronavirüs sürecinde eczanelerin yoğunluğu iki katına çıktı
İstanbul Eczacı Odası Başkanı Zafer Cenap Sarıalioğlu, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) ile mücadele sürecinde neredeyse iki katına çıkan bir yoğunluk yaşadıklarını belirterek, "Ama ona rağmen meslektaşlarımız ettikleri yeminin gereği, hiç gocunmadan bu hizmeti vermeye devam etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?