ERZURUM 85 yaşında ilk kez çiçek aldı
85 yaşında ilk kez çiçek aldıERZURUM'da, Palandöken Belediyesi Toplum İletişim Merkezi (PALTİM) ekipleri, sorumluluk bölgelerindeki yardıma muhtaç ve kimsesiz kadınların evlerine giderek Anneler Günü'nü kutladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?