Gelinini Silahla Öldüren 66 Yaşındaki Adam İntihar Etti
Son Dakika Logo
17.05.2019 04:14
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Gelinini Silahla Öldüren 66 Yaşındaki Adam İntihar Etti

Kastamonu'da gelinini silahla öldüren 66 yaşındaki adam kendini iple asarak intihar etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (34)

  • Hayyam Hayyam:
    17 yılda aileler bu hale geldi. Herkesin evine ateş düşmüş 20 25 Yanıtla
    Istanbula Binali Yildirim yakisir Istanbula Binali Yildirim yakisir:
    Hayyam efendi belliki 17 senedir kaybetmekten aklinizi yitirmissiniz. Dikkat edin baska yerlerde yitirebilirsiniz. Hayalinizde kazanmak var ama birturlu olmiyor dimi. Neyse ruyanizda kazanirsiniz belki uzulmeyin 4 10
    Mersin Mersin:
    Ahmak şimdi nasıl bi iktidar partisine nsl bağdaştırdın 4 3
    Ad soyad Ad soyad:
    Karaktersizsiniz 2 3
  • Demet deve Demet deve:
    Ikiside kurtuldu bence, adam bos yere vurmamistir vardir bi nedeni bence hakli herif cunki o bir baba 19 18 Yanıtla
    .... ....:
    Ne kadar absürt bir yorum sana ne yahu hicmi acıma duygun merhametine yok her sebebi olan adam vursun ozaman ben vuranada üzüldüm vurulana da ama senin yorumun kabul edilez 4 0
    EDEP YAHU EDEP YAHU:
    BENDE SENİN YORUMUNA VE DÜŞÜNCENE SİNİR OLDUM VE HAKLIYIM O ZAMAN SENİ VURAYIM GEL YOBAZ! 0 0
  • Mücahit Mücahit:
    yeni türkiye 10 10 Yanıtla
    ADSIZ ADSIZ:
    ne alaka yeni türkiye diye sacma sapan bir yorum 0 0
  • Ufuk Ufuk :
    her şey boş herşey güzel olacak inşallah 4 16 Yanıtla
    Murat Murat :
    Allahın dediği olacak. 7 1
    Ufku gör Ufku gör:
    Her şey daha güzel olacak 5 2
    Hersey daha da güzel olacak Hersey daha da güzel olacak :
    Bence de her şey güzel olacak sonra güzel olmadı demeyin lafınızıda yemeyin 2 1
    Piskopat Avcisi, Piskopat Avcisi,:
    Ufku gör: 17 senedir akliniz nerdeydi? 2 0
    Piskopat Avcisi, Piskopat Avcisi,:
    Murat: Allah in dedigi olacak mis! Ne zaman? Her hangi bir tarih verdi mi? Yoksa vahi mi geldi sana? Cenab i Alllah YUNUS SURESI 100 de, aklini kullanmayan toplumlarin/kullarin üzerine pislik yagdiririm diyor. Ben otomobiller , kamyonlar gördum trafik kazasina karismis, icindekiler paramparca olmus AMA, arkasinda, caminda "Allah Korusun" yazilari vardi. 0 1
  • Bekirliden bekir Bekirliden bekir:
    Ülke nehale geldi yalanmi 11 8 Yanıtla
  • Dilek limoges Dilek limoges:
    Sapik herif ,gelini neden vurdugunu biliorum,tacizde bulundu gizli kalacak demisti ama gelin aciklayacakti 7 9 Yanıtla
    Yorumcu emmi Yorumcu emmi:
    İftira mı yoksa gercekmi siz neyi oluyorsunuz 1 2
  • Korkut dede Korkut dede:
    Gelini suçsuz yere öldürmüş olmalı ki kendine kıymış. Cinnet geçirdi Cehenneme vasil oldu, evladına torunlarına sakat hayat bıraktı. 12 4 Yanıtla
  • Hasan SELÇUK Hasan SELÇUK:
    Kastamonu'da kimin eli kimin cebinde belli değil 10 5 Yanıtla
    Eller senin nerende Eller senin nerende:
    Sen Kastamonulu musun 1 0
  • İnternetvekili İnternetvekili:
    La olm ne pis adamlarsınız önyargınızı seveyim birde oyle olsa bile sebebi genelevleri kapatan zihniyettir. 4 7 Yanıtla
  • Fikret Fikret :
    Gelinin kahrı valayı zor çekiliyor! Giyinir, kuşanır dili durmaz şunu ister bunu ister evinden mal ve Para getirmez. Kaynata, Kaynana arkasını toplar aman yuvası yıkılmasın diye. 2 7 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement