Dolar/TL, yeni güne yükselişle başlamasının ardından 7,83'ten işlem görüyor. Aynı dakikalarda euro 9,15'ten, sterlin ise 10,08'den alıcı buluyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (5)
sert adam:
ekonomi bakanının değişmesi gerekiyor artık yönetemediği apaçık ortada neyi bekliyor artık dolar 15 lira oluncamı istifa edecek41Yanıtla
Selim:
Ekonomi Bakanımız çıkıp bir açıklama yapsa artık. Dolarla yapılan tüm anlaşmalar iptal edildi. Yap-İşlet-Devret modeli ile yaptırdığımız hizmetlerin tamamının borcu bitmiştir. Dolarla tüm ilişkimizi kestik dese keşke.13Yanıtla
açıkca:
yap işlet devret dediğin hepsi en az 50 yıllık anlaşma, ne ara bitti desin. Sizin gibi küçük beyinler oy vermeye devam etsin ki iyice birbirlerine rant çeksinler. Onlar gitsede bütün akrabaları zengin oldu sen yine fakirisn31
...:
hemen açıklamasını iletiyorum eylül agustostan iyiydi ekim eylülden iyi olacak kasım zaten çok iyi olacağız00Yanıtla
memo:
bunlarda istifa kavramı yok laf çok icraat yok bahçeli olaya el koysun dolar düşer00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (5)