Adanalı kebapçı, 100 çalışanını ücretli izne çıkardı
Adanalı kebapçı, 100 çalışanını ücretli izne çıkardıADANA'da kebapçı Yaşar Aydın, koronavirüs salgını nedeniyle 100 çalışanına izin verip, işletmesini bir süreliğine kapattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?