İstanbul'da güzel havayı fırsat bilen vatandaşlar, piknik yapmak için araçlarıyla metrelerce uzunluktaki kuyruğa girdiler
Son Dakika Logo
21.06.2020 05:12
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İstanbul'da güzel havayı fırsat bilen vatandaşlar, piknik yapmak için araçlarıyla metrelerce uzunluktaki kuyruğa girdiler

İstanbul'da hafta sonu havanın güzel olmasını fırsat bilen vatandaşlar, Belgrad Ormanı'na piknik yapmak için akın edince ormanın girişinde metrelerce araç kuyruğu oluştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement