Sinop'ta mezgit bolluğu, vatandaş ve balıkçıları memnun etti
Sinop'ta mezgit bolluğu, vatandaş ve balıkçıları memnun ettiKaradenizli balıkçılar, av yasağının 1 Eylül'de sona ermesiyle 'Vira bismillah' diyerek, ağlarını denize atmayı sürdürüyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?