KIRKLARELİ - KOVİD-19 HASTALARI YAŞADIKLARINI ANLATIYOR - "Bir kamyon çarpmışçasına eklem ağrısı yaşadım"
Kırklareli'nde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınının ilk gününden beri özveriyle çalışan ve bu süreçte yakalandığı hastalığı yenerek görevinin başına dönen doktor Emel Çetinkaya, yaşadığı zorlukları anlattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?