KIRKLARELİ - KOVİD-19 HASTALARI YAŞADIKLARINI ANLATIYOR - "Bir kamyon çarpmışçasına eklem ağrısı yaşadım"
Son Dakika Logo
21.04.2021 11:00
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

KIRKLARELİ - KOVİD-19 HASTALARI YAŞADIKLARINI ANLATIYOR - "Bir kamyon çarpmışçasına eklem ağrısı yaşadım"

Kırklareli'nde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınının ilk gününden beri özveriyle çalışan ve bu süreçte yakalandığı hastalığı yenerek görevinin başına dönen doktor Emel Çetinkaya, yaşadığı zorlukları anlattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement