Fetö'den Devralınan Hastanenin İlk Tüp Bebeğinin Adı Ömer Halis Oldu
FETÖ'den devralınan hastanenin ilk tüp bebeğinin adı Ömer Halis oldu Konya'da 7 yıl önce evlenen ve tüp bebek yöntemiyle ikiz çocuk sahibi olan çift, hastanenin de ilk tüp bebeği olan çocuklarından birinin adını Ömer Halis koyduKONYA - Konya'da Fethullahçı Terör Örgütü unsurlarınca yaptırılan ve... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?