Belediye Çalışanları Lösemiye Dikkat Çekti
Belediye çalışanları lösemiye dikkat çektiMANİSA'nın Alaşehir Belediyesi çalışanları, Lösemili Çocuklar Haftası'nda farkındalık yaratmak için kurum önünde bir araya gelip, maske taktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?