Diyarbakır'da Halk, Sokak Satıcısı Kızları Taciz Ettiği İddia Edilen Şüpheliyi Öldüresiye Dövü
Son Dakika Logo
09.03.2018 05:47
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Diyarbakır'da Halk, Sokak Satıcısı Kızları Taciz Ettiği İddia Edilen Şüpheliyi Öldüresiye Dövü

Diyarbakır'da, sokakta sakız ve peçete satan kız çocuklarını taciz ettiği iddia edilen şüpheliyi çevredeki vatandaşlar öldüresiye dövdü. Şüpheliyi linçten polis kurtardı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (24)

  • Dopdoğru. ms Dopdoğru. ms:
    Yinemi diyarbakır 1 16 Yanıtla
  • ... ...:
    iftira olabilir şimdide bu moda oldu Allah muhafaza 10 0 Yanıtla
  • TUNÇ06 TUNÇ06:
    Mendil satır sen çocukları dışarı kontrolsuz sal sonrada taciz de ..esas bu çocuklar ve bunun gibleri insanları taciz ediyor.Ank. kızılayda da bu gruptan varlar önüne geçiyorlar almasan küfür ediyorlar sen karşılık versen başına al belayı .öncelikle bunlar temizlenmeli ortadan kesinlikle..Bu konuda aileler çocuklarına sahiplensinler öncelikle. 9 1 Yanıtla
  • Ayşe Ayşe :
    Sokaktaki küçük kızlarına ve oğullarına sahip çıkmayan anne babalara da ceza verilmeli 9 0 Yanıtla
    Diyar Diyar:
    Ayşe Hanım bu habere konu olan çocuklar Suriyeli. Kendi devletinden kaçıp başka bir devlette yaşam mücadelesi veriyorlar. Aileler isteyerek sokağa salmiyor. Enazından serefleriyle mendil satıyorlar. 0 0
  • Gulf Star Gulf Star:
    Sapıkları hadım etseler milletin yarısı gider. 5 2 Yanıtla
  • Polis geç gel Polis geç gel:
    Aslinda bu tur olaylarda ya polise haber verilmyecek iyice linç edilene kadar yada polis geç gelse harika olur 5 2 Yanıtla
  • İzmirli İzmirli :
    İzmirliyim lakin doğulu kürt kökenli kardeşlerimiz kadar ne yazıkki namus konusunda hassas değiliz arkadaşlar ,Diyarbakırlı kardeşlerimi kutluyor ve selamlıyorum ,haddini aşan yorum yapanlarıda şiddetle kınıyorum. 4 2 Yanıtla
    Rizeli Rizeli:
    Onun için mi aile arası 8nfaz var...! Demogoji yapma satirik...! burda alperen var... 0 0
    SEYİT SEYİT:
    ADAMSIN 0 0
    Metin Metin :
    Topaç kendi adına konuş...Diyerbakırdaki pavyon hangi ilde var.. Bana kalırsa sen izmirde oturan doğulusun ve izmirli ağzından konuşuyorsun..!! 0 0
  • servet servet:
    kuzey ateşdağlı ve dostdoğru, sizde azıcık şeref olsa o yazdığınız çirkin yorumları silersiniz.. 2 2 Yanıtla
  • ankara ankara:
    ya bide kötü niyetli değilse ne olacak.... 0 2 Yanıtla
  • Mersin Mersin :
    Bence tek suçlu çocuğun ailesi o yaşta çocukları dilencilik yaptırmayın bu arada yapılanı tabiki doğru bulmuyorum eğer gerçekten taciz varsa hadım edilmesi lazım yada idam 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement