Antalya baz istasyonuna 'leylek' düzenlemesi
Baz istasyonuna 'leylek' düzenlemesiANTALYA'da 15 yıldan beri, her yıl aynı baz istasyonunun tepesindeki yuvayı kullanan leylek çiftinin radyasyondan kanser olabileceği gündeme gelince, istasyon görevlileri devreye girdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?