Korona virüs mesaisindeki sağlık personeline tatlı ikramı
Korona virüs mesaisindeki sağlık personeline tatlı ikramı Türkiye'de de görülmeye başlayan korona virüs salgını sonrası sağlık çalışanlarının yoğun mesai ile çalıştığını gören Kadayıfçı Sıtkı Usta ailesi, Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde çalışan sağlık personeline tatlı dağıttı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?