Başkan Karabacak, "Güçlü Türkiye'nin Önü Açılmıştır"
Başkan Karabacak, "Güçlü Türkiye'nin önü açılmıştır"KOCAELİ - Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak, bölge basınıyla bir araya gelerek, referandum çalışmalarını ve referandum sonucunu değerlendirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?