Müsavat Dervişoğlu, Genel Başkanlıkta Bir Yılı Geride Bıraktı
Son Dakika Logo
28.04.2025 12:20
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Müsavat Dervişoğlu, Genel Başkanlıkta Bir Yılı Geride Bıraktı

İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu, genel başkanlıkta bir yılı geride bıraktı. Partisinin Olağanüstü Kurultayı'yla genel başkanlık koltuğuna oturan Dervişoğlu, bir yıl boyunca en çok 'Adalet' vurgusu yaptı. 3 Mayıs Cumartesi, ATO Congresium Kongre ve Sergi Merkezi'nde düzenlenecek programla hem Türkçülük Günü hem de Dervişoğlu'nun genel başkanlığının yıl dönümü kutlanacak. Düzenlenecek etkinlikte birçok yeni ismin de İYİ Parti'ye katılması bekleniyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement