İşten çıkartılan işçi parasını alamayınca belediyenin makam aracını haczettirdi!
Kırşehir Belediyesinde işten çıkarılan ve alacağını tahsil edemeyen işçi, belediye makam aracını haczettirdi. Makam aracı çekici tarafından çekilirken görüntülenirken; konu hakkında açıklama yapan başkan yardımcısı ise aracın haciz edildiğini, makam aracının da şahsa değil belediyeye ait olduğunu belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)