İşten çıkartılan işçi parasını alamayınca belediyenin makam aracını haczettirdi!
Son Dakika Logo
30.03.2022 04:07
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İşten çıkartılan işçi parasını alamayınca belediyenin makam aracını haczettirdi!

Kırşehir Belediyesinde işten çıkarılan ve alacağını tahsil edemeyen işçi, belediye makam aracını haczettirdi. Makam aracı çekici tarafından çekilirken görüntülenirken; konu hakkında açıklama yapan başkan yardımcısı ise aracın haciz edildiğini, makam aracının da şahsa değil belediyeye ait olduğunu belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (1)

  • Seyfi Çekçen Seyfi Çekçen:
    Chp belediyesi bişey demeye gerek yok 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement