Sağlık çalışanları yaptıkları kuru pastaları deprem bölgesine gönderdi
Sağlık çalışanları yaptıkları kuru pastaları deprem bölgesine gönderdi Kastamonu'da hastanede görev yapan sağlık çalışanları, yaptıkları kuru pastaları ve kurabiyeleri paketler haline getirerek deprem bölgesine ulaştırdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?