Üçgen yapısıyla tedirgin eden Çekmeköy'deki binanın müteahhidi konuştu: Kesinlikle deprem yönetmeliğine uygun
Son Dakika Logo
16.02.2023 10:40
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Üçgen yapısıyla tedirgin eden Çekmeköy'deki binanın müteahhidi konuştu: Kesinlikle deprem yönetmeliğine uygun

Çekmeköy'de bulunan 5 katlı bir apartmanın görüntüsü sosyal medyada 'depremde çökme riski' tartışması yarattı. Üçgen yapısıyla ince bir duvarın üstünde inşa edilmiş görüntüsü veren yapının müteahhidi Eser Karataş, "Bu bina belediye tarafından iskan verilmiş bir bina, kesinlikle deprem yönetmeliğine uygun. Sosyal medyada paylaşım yapan arkadaşların; önceki paylaşımlarını kaldırarak, tekrar paylaşım yapmasını rica ediyorum. Aksi takdirde hukuki süreç başlatacağız" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (9)

  • Muharrem Ayten Muharrem Ayten:
    zaten şimdi sorun yok depremden sonra görüşürüz 85 0 Yanıtla
  • Mehmet Yavuz Mehmet Yavuz:
    AYAKTA KALMA OLASILIĞI SIFIR... FORE KAZIK MI YAPTIN, RADYAL TEMEL Mİ YAPTIN, JAPON TEKNİĞİ Mİ KULLANDIN? DÖK BETON GEÇ. SONRA UYGUN DE 36 1 Yanıtla
  • Mustafa Ertaş Mustafa Ertaş:
    Bugün pişkinlik yapan bina sahibi vatandaş depremde bina yıkılırsa sadece senin gibiler enkaz altında kalmıyor.. bir-çok masum günahsız insanda senin bu ucube yapıda enkazda kalacak... bizim korkumuz senin için değil.senin yüzünden aci çekecek masumlar için.... 36 1 Yanıtla
  • dicle firat dicle firat:
    Deprem yonetmeligine uygun olup olmadigi tartisilir birsey diyemem lakinbir deprem aninda insanlar disari ciksa bile kacacak yer yok kucucuk caddelerin sagi solu yuksek binalarla dolu .cikmasa kendi binasinin altinda kalacak yola ciksa iki bina coktugunde ikisinin altinda kalacak.sanirim yakinda fareleri yuvasindan kovup onlarin deliklerinede bina insa edeceksinjz. 23 1 Yanıtla
  • Adem Yalçın Adem Yalçın:
    orada oturan mal sahibi tabiki memnunum diyecek! evinin adının çıkıpta değerinin düşmesini istermi ??? ortalık durulunca bakalım satacakmı??? 20 0 Yanıtla
  • Emir Emir Emir Emir:
    Bu adamı alacaksın eline eşşek sudan gelinceye kadar döveceksin,Millet bir acayip,Depremden önce 1.750 milyon TL ilan verilen evi ilan sitesinden kaldırmış ev hasarlı şimdide cama satlık ilanı ile 2 milyon fiyat istiyor,bu kadar hırs niye gözleri çıkacak hırstan,Yer Osmaniye Kadirli. 12 0 Yanıtla
  • GÖKHAN DERELİ GÖKHAN DERELİ:
    ben onu bunu bilmem lakin 7 şıddetınde depremde kolanlar hacmi gereği binayı üstünde tutamıyacağını düşünüyorum. eğer debrem olursa yıkılırsada sana bu videoyuyu yedirirler mutahıt. 10 0 Yanıtla
  • Len Aman Len Aman:
    Oda bişeymi gidin Gebze Beylikbağı na da analar neler doğurmuş bi görün. Bu binaya rahmet okutur. .. 9 0 Yanıtla
  • ekrem eser ekrem eser :
    sen binayı yakından gördün mü radya temel üzerine kurulu inşaat halini temelini biliyorum temeli inşaatın tam iki katı radya beton 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement