SPOR Ömer Erdoğan: Fenerbahçe deplasmanından iyi bir sonuçla dönmek istiyoruz
SPOR Ömer Erdoğan: Fenerbahçe deplasmanından iyi bir sonuçla dönmek istiyoruzİzzet NAZLI / HATAY, (DHA) - Atakaş Hatayspor Teknik Direktörü Ömer Erdoğan, Spor Toto Süper Lig'in 26'ncı haftasında oynayacakları Fenerbahçe maçıyla ilgili olarak, 'Büyük bir camiaya karşı oynayacağız, iyi bir... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?