SPOR Ömer Erdoğan: Fenerbahçe deplasmanından iyi bir sonuçla dönmek istiyoruz
Son Dakika Logo
17.02.2022 07:02
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

SPOR Ömer Erdoğan: Fenerbahçe deplasmanından iyi bir sonuçla dönmek istiyoruz

SPOR Ömer Erdoğan: Fenerbahçe deplasmanından iyi bir sonuçla dönmek istiyoruzİzzet NAZLI / HATAY, (DHA) - Atakaş Hatayspor Teknik Direktörü Ömer Erdoğan, Spor Toto Süper Lig'in 26'ncı haftasında oynayacakları Fenerbahçe maçıyla ilgili olarak, 'Büyük bir camiaya karşı oynayacağız, iyi bir... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement