Depremin 28. Gününde Hatay'lı Depremzede: "Ne Suyum Ne Yemeğim Var. 8 Aylık Çocuklarım Üşüdü. Öksürmeleri Devam Ediyor"
Depremlerin üzerinden gecen 28 güne rağmen Hatay'da temiz su ve gıda sorunu yaşanıyor. Bir depremzede, "Ne suyum var ne yemeğim var. 8 aylık çocuklarım var üşüdüler. Soba yakıyorum yine olmuyor. Öksürmeleri devam ediyor. 3-4 hafta oldu buradayım hiçbir şeyle ilgilenmiyorlar. Tuvaletler berbat. Kokudan geçemiyoruz” dedi. Bir başka depremzede ise, "Şartlarımız çok zorlaşıyor. Barınmak için çadırkentlerde yer kalmadı. Hayırseverler; yiyecek, içecek, hijyenik malzeme, kıyafet, ayakkabı Hataylılara devam ederlerse çok büyük hayır yaptıklarına canı gönülden inansınlar" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?