Beşiktaş Belediyesi Karla Mücadele Çalışmalarını Sürdürüyor
İstanbul'da etkili olan kar yağışına karşı Beşiktaş Belediyesi, 300 personel ve 85 araçla tuzlama ve yol açma çalışmaları yapıyor. Başkan Vekili Ömer Rasim Şişman, vatandaşları trafiğe çıkmamaları konusunda uyardı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?