Süt üreticileri, Ulusal Süt Konseyi'ne isyan etti: Her gün litre başı 2 lira zarar ediyoruz
Ulusal Süt Konseyi'nin süt fiyatlarını artırması yönünde beklentiye giren ancak bu adımların atılmaması sonucu mağdur olduklarını belirten süt üreticileri, "USK'nın süt fiyatını her açıklamadığı gün biz litre başı 2 lira zarar ediyoruz. Bütün faturaları hayvanları eksilterek ödüyoruz, sütten para kazanarak değil" diyerek tepkilerini dile getirdiler. 30 Nisan'da yapılmayan toplantının 15 Mayıs'ta gerçekleşeceği öne sürüldü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?