2 KİŞİYİ TÜFEKLE REHİN ALAN ŞÜPHELİ, BACAĞINDAN VURULARAK ETKİSİZ HALE GETİRİLDİ
ESKİŞEHİR'de Sebahattin Yenigün (22), silah zoruyla gasbettiği komşusunun aracıyla gittiği akaryakıt istasyonundaki çalışan Halit Aladağ ve yoldan geçen İrfan Poltara'yı tüfekle rehin aldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?