Atığını getiren 50 aile 25 bin TL kazandı
- Atığını getiren 50 aile 25 bin TL kazandı Samsun'da "Getir Atığını Al Harçlığını" kampanyası çerçevesinde İlkadım Belediyesi Atık Toplama Merkezi otobüsüne atıklarını getiren 9 bin 450 kişiden 50'si çekilişle 500 TL kazandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?