Ankara Büyükşehir'den Geri Dönüşüm Hamlesi: Odun Artıkları Yakacak Pelet Oluyor
Son Dakika Logo
10.04.2023 12:10
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Ankara Büyükşehir'den Geri Dönüşüm Hamlesi: Odun Artıkları Yakacak Pelet Oluyor

Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB) iştiraklerinden BelPlas A.Ş., budanmış veya devrilmiş ağaçların parçalarını ve odun artıklarını geri dönüştürerek yakacak olarak kullanılmak üzere pelet haline getiriyor. Kahramankazan’a kurulan tesiste elde edilen peletin, ABB’den sosyal destek alan vatandaşlara yakacak olarak dağıtılması planlanıyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement