Jayden Oosterwolde'den Beşiktaşlı taraftarlara olay cevap
Son Dakika Logo
27.12.2025 11:21
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Jayden Oosterwolde'den Beşiktaşlı taraftarlara olay cevap

Fenerbahçeli futbolcu Jayden Oosterwolde, sarı-lacivertlilerin Türkiye Kupası'nda Beşiktaş'a 2-1 mağlup olduğu derbi sonrası kendisiyle ilgili paylaşımlara verdiği yanıtla gündeme oturdu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (15)

  • Osman Korkmaz Osman Korkmaz:
    TÜRKİYENİN EN ŞEREFLİ KULÜBÜ FENERBAHÇEDİR .. EN ŞEREFLİ FUTBOLCULARI FENERBAHÇELİ FUTBOLCULARDIR … EN ŞEREFLİ TARAFTARI FENERBAHÇE TARAFTARIDIRR 17 221 Yanıtla
    Caner atalay Caner atalay:
    alkollümüsün yoksa haberlerimi takıp etmiyon 114 8
    Siyah Beyaz Aşk Siyah Beyaz Aşk:
    Cerny'nin bacak arasından 2 kez spladığını hala çıkaramamış belli ki ahahahhahaha En şeref sizsiniz ;) 92 7
    Ferit Tambahçeci Ferit Tambahçeci:
    burda bakınca öyle gözükmüyor 24 5
    çamur şevket çamur şevket:
    Paçalarından akıyor demi!!! 10 2
    Turgut Yıldız Turgut Yıldız:
    o yönden düşünürsen ben bjk liyim ama Altınordu futbol takımı başı çeker hiç bir zaman yabancı futbolcu oynatmazlar 3 5
  • Mehmet Aytekin Mehmet Aytekin:
    Dedi ve şikebahçede şampiyonluk göremedi:)))) 74 10 Yanıtla
    Mehmet Gelmez Mehmet Gelmez:
    GS başına gelenleri sayamiyoruz ne istersen var coooook şerefli maşallah nazar deyecek korkuyorlar haaaaaaaaaaaaafransiz devşirme leri 5 22
  • MEHMET ESKİOĞLU MEHMET ESKİOĞLU:
    beştaş nerelerdesin puan tablosunda göremiyoruz seni.FB tam kadro ile ikinci yarı beştaşa 5 atacak 8 42 Yanıtla
    Siyah Beyaz Aşk Siyah Beyaz Aşk:
    her halimizle evire çevire gecirdik yıllarca. feneri hakem kollaması olmasa gol bile atamazsınız. Cerny'nin bacak arasından 2 kez spladığını hala çıkaramamışın belli ;) 17 4
  • yavuz atalay yavuz atalay:
    Anca kupa kızını alırsın.. 37 1 Yanıtla
  • Murat Gunduz Murat Gunduz:
    Besiktaş başka boyutların efendisi. Siyah beyaz ölüm yaşam. 15 16 Yanıtla
  • Desty Koray Desty Koray:
    ağlanacak halinize gülüyorsunuz biji ler sizi 23 1 Yanıtla
  • Hakan1421 Hakan1421:
    5. sıradaki takım her sene iyi saplıyor size, acısı hemen geçmez biraz sabır 2 2 Yanıtla
  • 23Kartal 23Kartal:
    pazardan mı atmış mesajı yoksa uzaydan mı :))) 3 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement