Aybaba: "Gole Sevinmeyeceğiz Artık"
- Aybaba: "Gole sevinmeyeceğiz artık"BURSA - Bursaspor Teknik Direktörü Samet Aybaba, Başakşehir maçında attıkları golün VAR kararı ile iptal edilmesine ilişkin yaptığı değerlendirmede, "Gole sevinmeyeceğiz artık. Psikolojik olarak bizi yoruyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?