Keşan'da kademeli normalleşmenin başlamasıyla yoğunluk arttı
Keşan'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uygulanan "tam kapanma" döneminin sona ermesi "kademeli normalleşme" dönemine geçilmesiyle ilçede araç ve yaya hareketliliği arttı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)