Güvenlik Görevlisinin Silahını Alan Soyguncu, Bankadan 400 Bin Lira Çaldı
Aydın'ın Nazilli ilçesinde güvenlik görevlisini etkisiz hale getirerek bankadan 400 bin lira alan soyguncu kayıplara karıştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (8)
KEKOWA:
Güvenlik görevlisi en iyisini yapmiş bence. ne kadar para o kadar köfte:D183Yanıtla
Tunç:
Ulan siz kendinize bakın evet çok iyi yapmış hırsızlık bu yani değilmi pekii bankaların yaptığı be ulan silah olmadan süper soygun ve hırsızlık yaparlar 1000 liraya 5 bin faiz alırlar adiler HERGÜN soysunlar size ne oluyo ben onu anlamadım en iyi bankanın Allah belasını versin 85Yanıtla
Tolga:
Lan salak akıllı kapı kilitleninp açılmasa adamın elinde silah var . Beyinsiz yorumcu sonra önüne geleni vuracak gerizekalı. Böyle bir handa kesinlikle yapılacak bir şey yok vercen Paraları mecbur sonra polis devreye girecek ASLI budur.....80Yanıtla
süleyman:
öğretmenler yeni nesil sizlerin eseri olacaktır demiş gazi.nesile bak çay demle41Yanıtla
erkan:
her geleni bankaya görevli yaparsan olacağı budur. kalıplı badıguard şeklinde görevliler koyun bak bi daha bankaya soyguncu girebiliyormu05Yanıtla
Kartal:
Allah korusun
Cana geleceğine mala gelsinn20Yanıtla
kırmızı beyaz:
Bankalara bazen böyle yapmak gerekir insanları sömürüyorlar serefsizler10Yanıtla
Zaza musa 1000 göl:
Bu durumlarda akıllı kapının devreye girmesi lazım otomatik olarak kilitlenmeli Ozaman bakalım zanlı neyapacak . . . her şey bir tuşun ucunda güvenliğede gerek kalmaz . . . 10Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (8)