2 ay içinde aşı olmayan 9 hamile kadın, yaşamını yitirdi
Türk Tabipler Birliği Merkez Konsey Üyesi, İç Hastalıkları ve Tıbbi Onkoloji Uzmanı Dr. Halis Yerlikaya, Covid-19'a yakalanmış hamilelerin ölümcül hastalık etkileriyle karşı karşıya kaldıklarını dile getirerek, "Ne yazık ki ilimizde de gözlemledik. 2 ay içinde pandemi hastanesinde 9 hamile kadını Covid-19 nedeniyle kaybettik. Bu nedenle aşı hamileler için de candır ve kurtarır diyoruz" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (2)