Mardin'de 500'ün üzerinde sporcunun katılımıyla satranç turnuvası düzenlendi
Mardin'de Milli Eğitim Bakanlığı, Gençlik ve Spor Bakanlığı ve Türkiye Satranç Federasyonu arasında imzalanan protokol kapsamında "Okul Sporları İl Birinciliği Satranç Turnuvası" gerçekleştirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?