2 Çocuğunu Öldüren Anne: Büyüğünü Tülbentle Boğdum, Küçüğünü Bıçakladım
Son Dakika Logo
23.05.2018 03:25
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

2 Çocuğunu Öldüren Anne: Büyüğünü Tülbentle Boğdum, Küçüğünü Bıçakladım

İki çocuğunu öldüren annenin ilk ifadesi ortaya çıktı. Cani kadın, "Bir anda cinnet getirdim ve bir çocuğumu tülbentle boğarak, diğerini de bıçaklayarak öldürdüm" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (56)

  • MURAT AĞA MURAT AĞA:
    kayın peder kayın valide ve eşi chennemde yanacaksınız suçlusunuz bir anneyi canavar haline getirdiniz çok günah Aileni eşini korumadın ey koca ilahi adalet var. hesap vereceksiniz kadını yaktınız evlat acısı nedir yarabbim kötüleri cehenneminde yak. 23 6 Yanıtla
    Beyin herkezde var mantık ??? Beyin herkezde var mantık ???:
    Saçma saçma yorum yapma her sıkışan her cinnet getiren çocuğunu öldürsün o zaman . Ne mantıksız herifsin 4 6
    Emre Emre:
    Öyle deme birader başına gelirse seninde arkandan böyle derler olayın iç yüzünü bilmeden konuşma bak Adana'daki o çocuğa da neler dediler çocuk masum cukti ne dediler ama anlayana 2 0
    son_durak son_durak:
    İlahi adalet var ama sen sanki her gün onlarla yatıp, kalkmış gibi adaleti kendin sağlayıp, hükmü kendin vermişsin. Ortada bizim bildiğimiz tek gerçek var, bir annenin bir çocuğunu boğazlayarak, diğer çocuğunu ise iki kere bıçaklayarak öldürmesi. Bunun da hiçbir haklı gerekçesi olamaz. İçinde annelik duygusu olan biri, çocukları için gerekirse kendini ateşe atar ama el kadar bebeleri boğazlayıp, bıçaklamaz. 1 0
  • FİLOZOF FİLOZOF:
    ÜLKE SOSYAL PATLAMAYA DOĞRU HIZLA GİDİYOR İNSANLAR GEÇİNEMİYOR İŞÇİ KAZANDIĞIYLA AY SONUNU GETİREMEZ HALDE HER YERDE YABANCILAR ÇOK UCUZA ÇLŞ TÜRKLER YA İŞSİZ YADA ÇOK DÜŞÜK ÜCRETE ÇLŞ ZORUNDA KALIYOR İNSANLAR ÇOK DARALMIŞ BUNALMIŞ HALDE SONUÇ BU 16 YILDA ÜLKE BİTTİ 8 14 Yanıtla
    DEVAM DEVAM:
    ABD YE GİT O ZAMAN SENDE ORADA TAM İSTEDİĞİN GİBİ Bİ ORTAM VAR 2 1
  • Allah affetsin Allah affetsin:
    Ruh halini Allahtan başka kimse bilmez.uzman bir psikoloğun yardımına ihtiyacı var.Allah affetsin 17 1 Yanıtla
  • Realist Realist :
    Allahım sen çocuklarımızı, ailelerimizi ve en büyük ailemiz vatanımızı her türlü kötülükten, sıkıntıdan, beladan kurtar. Ailelerimize ülkemize maddi manevi bolluk ve huzur ver inşallah, Amin. 16 0 Yanıtla
  • Pfizer Pfizer:
    BU MİLLET KOMPLE TEDAVİ ALTINA ALINSIN HASTANELER GENİŞLETİLSİN PSİKİYATRİ YATIŞ SERVİSLERİ ARTTIRILSIN ÖNCE BEN YATICAM DARALDIM BENDE BUNE ARKADAŞ MİLLET NE KADAR ZALİM OLDU SAĞCISI SOLCUSU MERHAMETSİZ OLDU KİMSE KİMSEYE GÜVENMİYOR HERKES ŞÜPHECİ TEDİRGİN KOMŞULUK AKRABALIK KALMADI BUMU HUZUR BUMU GELİŞEN TÜRKİYE KENDİNİZİ AVUTUN SİZ SUÇ ORANLAR %100 ARTMIŞ DOLAR 4.80 BENZİN 6.40 BUNLARI SÖLÜYORUZ DİYE HAİN OLUYORUZ NE HALE GELDİ ÜLKE HERKES NEDATİF 12 3 Yanıtla
  • CANAN KARATAY CANAN KARATAY:
    Beyaz ekmek zehirdir. Ekmekten uzak durun. İçinde trans yağı barındıran bütün hazır yiyecekler kanserojen içerir ve zehirdir. Ev yapımı yoğurdu istediğiniz kadar yiyebilirsiniz. Mümkünse kelle paça ve kemik çorbasını günlük olarak tüketebilirsiniz. 9 6 Yanıtla
  • Kadı Kadı :
    Kadınlarımızı bazen aff edersiniz mal gibi muamele ediyoruz. Kocanın kadına bakış açısı, aile bireyleri, kaynana vs. Uzun vadede kişide post travmaya yol açabiliyor ve birikiyor bazen sonu acı vaakalarla bitiyor. Aslında her köyde ve semtte aile danışma ve yardımlaşma merkezleri olması lazım. Bu ilk değil maalesef son'da değil. Türkiye'de toplum psikolojisi giderek bozuluyor. Bunların önüne geçilmezse vahim. Allah herkesin yardımcısı olsun! Amin... 14 0 Yanıtla
  • ali ali:
    yorumların çoğunda kadını o hale getirenler falan diyor. Peki erkekler cinnet geçirip kadınları öldürünce neden "erkeği o hale getirenler de suçludur" diye yazmıyorsunuz. Siz nesiniz? 12 1 Yanıtla
  • beşer şaşar beşer şaşar:
    ALLAH ım YARABBİM bu nasıl bi duygu anıdır.ALLAH kimseye yaşatmasın.iki yaşında bi olumuz var ALLAH herkese nasip etsin) yav üzerine titriyoz. Yaz günü yün çorap giydiriyoz üşümesin diye çocuk"halbuki patlıyacak sıcaktan" gözünden bi damla yaş akıyo bazen de sanki ciğerlerimi söküyorlarmış gibi hissediyoruz...!! Anlayamıyorum!!!!! Bu vahşetgah duyguları... insanlık annelik nerelere gelmiş ya!!!????: 11 1 Yanıtla
  • altıkok altıkok:
    UĞURSUZ AKP FELAKETLER ARDI ARDINA GELİYOR 6 6 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement