2 Çocuğunu Öldüren Anne: Büyüğünü Tülbentle Boğdum, Küçüğünü Bıçakladım
İki çocuğunu öldüren annenin ilk ifadesi ortaya çıktı. Cani kadın, "Bir anda cinnet getirdim ve bir çocuğumu tülbentle boğarak, diğerini de bıçaklayarak öldürdüm" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (56)