OKUMADAN İMZALADIĞI BELGEYLE KAYBETTİĞİ EVİNİ ALMAK İÇİN 17 YILDIR MÜCADELE VERİYOR
ISPARTA'da Hasan Gökcen (74), 17 yıl önce okumadan imzaladığını söylediği belge yüzünden ailesiyle oturduğu 4 katlı evi kaybettiğini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?